Mai 062013
 

Bună ştirea, da’ cam veche, prin tragica ei repetabilitate.

Hamburgerul uitat arată şi astăzi ca acum 14 (patrusprezece) primăveri.

Nu înţelegem, nici să ne picaţi cu ceară (sau cu maioneză, tot un drac), de ce industria fast-food-ului nu dezvoltă o divizie planetară de înfrumuseţare veşnică, bănuim că doar dintr-un motiv extrem de banal: s-ar confirma, în sfârşit, zicala: „frumoasă, da’ proastă”. McDonald’s declară că „produsele se menţin atât de bine datorită procesului de prelucrare, care presupune înlăturarea apei din ingrediente.”

Fără apa dintre urechi, adio conductibilitate electrică. Studenţii la psihologie ştiu de ce 75 – 85% din conţinutul creierului e reprezentat de apă?

jurnalul/stiri/externe/hamburger-vechi-de-14-ani

Sorry, the comment form is closed at this time.